قدس آنلاین- یزد : مدير کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان اردکان گفت: بیش از ۱ میلیارد و ۳۵۰ میلیون ریال از ابتدای فعالیت مراکز نیکوکاری تاکنون توسط مرکز نیکوکاری شهدای احمدآباد اردکان جمع آوری و به یک هزار و ۴۰۰ نفر از مددجویان تحت حمایت و نیازمندان اردکانی اهدا شد.

کمک مرکز نیکوکاری احمد آباد اردکان به نیازمندان از مرز یک میلیارد گذشت

به گزارش قدس آنلاین از یزد ، یدالله مروتی اظهارداشت :یکی از رویکردهای اساسی این نهاد در دهه چهارم از فعالیت خود به منظور حمایت از نیازمندان ، ایجاد شبکه‌های نیکوکاری در محلات مختلف با محوریت مساجد به منظور کمک‌رسانی به نیازمندان ساکن در همان محلات می‌باشد.

وی با بیان اینکه ایجاد شبکه‌های نیکوکاری همبستگی اجتماعی را تقویت می کند؛ افزود : برقراری ارتباط خیران و نیکوکاران با نیازمندان از اهم وظایف مراکز نیکوکاری است.

مروتی با تأکید بر این موضوع که ایجاد مراکز نیکوکاری به منظور سهولت در رفع مشکلات نیازمندان است؛تصریح کرد: این مراکز توسط هیئت امنای مساجد و ائمه جماعات و با مشارکت خیران و نیکوکاران محلی اداره می‌شود.

مدير کمیته امداد شهرستان اردکان در ادامه گفت : بیش از 700 نفر نیکوکار، حامی و امدادیار در زمینه جمع‎آوری کمک‎های نقدی و جنسی مردمی و توزیع بین مددجویان و نیازمندان با این مرکز همکاری دارند.

وی خاطرنشان ساخت: هم اکنون دو مرکز نیکوکاری امام علی (ع) و شهدای احمدآباد در جهت جذب کمک های خیرین و نیکوکاران به منظور کمک به رفع نیازمندی مددجویان و اقشار آسیب پذیر فعالیت می کنند، این مراکز ازاردیبهشت 93  کار خود را در شهرستان اردکان آغاز کرده اند .

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.